Praat mee met Woonstichting Langedijk

Wanneer gaat mijn woning van het gas af?
Gaat Woonstichting Langedijk nog nieuwe woningen bouwen voor jongeren of senioren?
Kunnen we ook zonnepanelen krijgen op ons appartement?

Wilt u over deze vragen meedenken en meebeslissen? Dan zijn we op zoek naar u!

Woonstichting Langedijk gaat graag in gesprek met bewoners en woningzoekenden die over verschillende onderwerpen hun mening en advies geven.
2 of 3 keer per jaar praat Woonstichting Langedijk met een vaste groep huurders, dit noemen we de Huurdersraad. Een kerngroep van de Huurdersraad gaat 1 keer per 6 weken in gesprek met de directeur. Daarnaast hebben we 2 werkgroepen. Eén werkgroep praat over betaalbaarheid & beschikbaarheid van woningen en de andere werkgroep gaat over duurzaamheid.

Voor deze vaste groep zijn we op zoek naar bewoners die op regelmatige basis met ons in gesprek willen. Dit kan o.a. gaan over de huurverhoging, over nieuwbouw, over duurzaamheid of over afspraken die we met de gemeente maken. De bijeenkomsten zijn gepland op 12 april, 7 juni, 30 augustus, 11 oktober en 8 november van 17.00 tot 18.00 uur op het kantoor van Woonstichting Langedijk.
De werkgroepen komen ongeveer 3 keer per jaar bij elkaar.
De eerstvolgende bijeenkomst van de Huurdersraad is op 16 mei van 19.30 tot 21.00 uur in Museum Broekerveiling.

Wilt u zich aansluiten bij de Huurdersraad, de kerngroep of wilt u aanwezig zijn bij een werkgroep? Meldt u zich dan aan via info@woonstichtinglangedijk.nl of bel met ons op 0226-331 470.
We kijken uit naar uw komst!