Een woning kopen

Uw eigen huurwoning kopen

Huurders van een eengezinswoning van Woonstichting Langedijk hebben soms de mogelijkheid om hun woning te kopen.
Als u nu een eengezinswoning huurt en uw huurhuis wilt kopen dan is de eerste stap om bij ons na te vragen of uw woning te koop is. Als dat zo is kunt u de woning alleen 'gewoon' kopen.
Meer informatie vind u hier.

Een woning van Woonstichting Langedijk kopen

In alle kernen van Langedijk bieden wij af en toe eengezinswoningen te koop aan. Deze woningen worden verkocht door Bakker Schoon Makelaardij in Noord-Scharwoude. Op hun website of op Funda kunt u het actuele aanbod vinden.
Kopers van 18 tot 35 jaar betalen eenmalig geen overdrachtsbelasting bij aankoop van een woning. Zij krijgen van Woonstichting Langedijk 2% korting op de verkoopprijs.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons of Bakker Schoon Makelaardij, tel. 0226-343 455.