Werken bij ons

Wij hebben op dit moment geen vacatures.

Onze organisatie

Woonstichting Langedijk is een kleine organisatie met 14 medewerkers. De organisatie kent weinig hierarchische lagen, de lijnen zijn kort. Woonstichting Langedijk blijft steeds in ontwikkeling. We zien onze bewoners niet alleen als onze klant maar ook als onze belangrijkste partner.
Wij selecteren onze nieuwe collega's op basis van kennis en vaardigheden en verwelkomen collega's van iedere achtergrond, religie, handicap, genderidentiteit, etniciteit of sexualiteit.

Onze medewerkers
Iedereen werkt zelfstandig maar samenwerken is minstens zo belangrijk, zonder elkaar lukt het niet. Medewerkers krijgen en nemen hun eigen verantwoordelijkheid. Zij zetten zich elke dag weer in voor onze bewoners en woningzoekenden, want iedereen verdient een thuis.
Er zijn voldoende mogelijkheden om je te ontwikkelen, intern maar ook via training of opleiding.

Stage?
Ook als je een stageplek zoekt, kun je contact met ons opnemen.

Is werken bij een woningcorporatie iets voor jou? Bekijk deze video!