
Direct regelen:
Reparatieverzoek
Is er iets stuk in of om uw woning? Lees hieronder wat u moet doen in welke situatie.
Check eerst of de reparatie voor uzelf is of voor Woonstichting Langedijk.
Een storing aan uw zonnepanelen? Kijk eerst bij 'storing omvormer'.
Elektrische apparaten kunnen een stroomstoring veroorzaken. Voorkom onnodige kosen en doe de stekkerproef
U kunt voor een storing/reparatie direct contact opnemen met één van onderstaande bedrijven:
Installaties
- storingen aan cv-ketel, warmtepomp, sanitair, ventilatie en elektra
Installatiebedrijf Duteco, 0226 - 56 16 16 (24 uur per dag) - storingen aan stadsverwarming (HVC)
storingsdienst HVC, 0800 - 482 36 37 (24 uur per dag) - rioolverstoppingen
Ontstoppingsspecialist Attent, 06 - 53 29 21 26 (buiten kantooruren alleen voor spoed) - storingen aan liften
u belt rechtstreeks met het telefoonnummer dat boven de liftdeur staat - zonnepanelen
Toekomst Service, 085 - 2 380 380 (tijdens kantooruren)
Bouwkundig
- bouwkundige reparatieverzoeken
Toekomst Service, 085 - 2 380 380 (tijdens kantooruren) - buitengesloten eigen woning
buiten kantooruren belt u met Lockforce, tel. 023 - 820 02 24 (dit is niet verplicht, u mag ook een ander bedrijf bellen). Wij hebben met Lockforce vaste prijzen voor u afgesproken: overdag € 90,=, avond en zaterdag € 130,=, zondag € 150,= en 's nachts € 180,=. Als de buitensluiting is ontstaan door een bouwkundig gebruikaan het slot zelf dan is de rekening voor Woonstichting Langedijk, in andere gevallen is de rekening voor uzelf. - glasschade
- Woont u in een appartement op Broekerplein, Keppelsloot, Krab, Lisdodde, Tijmensgroet, Dr. de Witstraat, Zonoord, Platteven of Westerstraat: belt u direct De Glaslijn, tel. 0800 - 020 50 50 (24 uur per dag)
- Overige huurders: bel direct Samenwerking Glasverzekering, tel. 0800 - 388 87 22 (24 uur per dag)
Spoed reparaties
Tijdens kantooruren kunt u Woonstichting Langedijk bellen op 0226 - 33 14 70. Buiten kantooruren belt u met het noodnummer van De Boodschappendienst op 020 - 485 81 35. Zij beoordelen of uw melding inderdaad spoed heeft en geven dit direct door aan het bedrijf dat de reparatie zal gaan uitvoeren. Dit bedrijf neemt binnen een halfuur contact met u op om een afspraak te maken om de storing te verhelpen of de schade te repareren. Deze reparatie zal binnen 2 uur na de melding plaatsvinden.
U kunt uw reparatieverzoek ook hieronder melden: