Samen wonen in Langedijk

Onder deze vlag zijn wij in 2016 in gesprek gegaan met onze huurders, de bewoners van Langedijk en onze andere belanghouders over de opgave voor Woningbouwvereniging Langedijk.

Enkele honderden mensen hebben meegedaan, door stellingen te beantwoorden, langs te komen op de inloopdag of de belanghouders bijeenkomst te bezoeken.

‘Samen wonen in Langedijk’ is ook de titel van het nieuwe beleidsplan van Woningbouwvereniging Langedijk.

De kern van de visie en missie is niet gewijzigd sinds ons vorige beleidsplan. Wij concentreren ons – nog meer dan voorheen – op een herkenbare invulling van de kerntaken:

“Wij bieden woningen voor mensen met een lager inkomen en mensen die extra aandacht nodig hebben. Woningbouwvereniging Langedijk wil toekomstige en huidige bewoners in alle opzichten een goede en betaalbare woning bieden in een prettige woonomgeving.”

Benieuwd hoe wij dat de komende jaren verder invullen en wat wij willen bereiken?