Voortaan maandelijkse meting kwaliteit van dienstverlening

Voortaan maandelijkse meting kwaliteit van dienstverlening

Vanaf 2017 zal onze dienstverlening niet meer jaarlijks maar maandelijks worden gemeten.

Tot nu toe werden onze prestaties op het gebied van dienstverlening eens per jaar door KWH gemeten. Met die methode werden onze huurders één maal per jaar bevraagd over hun ervaringen met de woningbouwvereniging. Het nadeel daarvan is dat onze huurders soms vragen kregen over bijvoorbeeld een reparatieverzoek van een aantal maanden of een half jaar terug. Dat is lastig antwoorden, dat begrijpen we heel goed. Daarom gaan we vanaf dit jaar maandelijks meten. Dat betekent dat huurders met een reparatieverzoek, huurders waarbij onderhoud is gepleegd, nieuwe huurders en vertrokken huurders binnen 6 weken naar hun ervaringen gevraagd kan worden. Overigens wordt niet iedereen bevraagd, het gaat om een steekproef dus om een aantal van die huurders die contact met ons hebben gehad.