In gesprek met huurders tijdens een wijkmiddag

Wij achterhalen regelmatig en op verschillende manieren waar huurders behoefte aan hebben door met ze in gesprek te gaan.

Dit staat ook beschreven in onze klantvisie en de bijbehorende actieplannen. Een van de manieren om dat te doen is via wijkdagen. Daarom hebben wij op donderdag 30 mei een wijkmiddag georganiseerd waar de bewoners van de omliggende straten van de Kerklaan en het Meidoornplein in Noord-Scharwoude voor waren uitgenodigd. Naast dat de bewoners elkaar leerden kennen of gezellig hebben bijgepraat onder het genot van een hapje en een drankje, waren er uiteraard ook verschillende medewerkers van Woonstichting Langedijk aanwezig voor vragen over de woning of de wijk. Wij kijken terug op een leuke middag met een goede sfeer!

Wijkmiddag Meidoornplein-Kerklaan

Foto's: Erna Faust

Wijkmiddag in uw wijk?
Zou u het leuk vinden als er eens een wijkmiddag in uw wijk wordt georganiseerd en heeft u hier ideeën voor? Mail dan naar woondiensten@woonstichtinglangedijk.nl