Tulpenstraat 9 nu zonder gas

De nieuwe bewoners en de woning klaar voor de toekomst

De woning aan de Tulpenstraat 9 in Noord-Scharwoude is gebouwd in de jaren 60. De vorige bewoners hebben in de afgelopen jaren niet meegedaan met woningisolatie en woningverbetering.
Een mooie kans voor Woonstichting Langedijk om van deze woning nu een woning van deze tijd te maken. En eentje die klaar is voor de toekomst.
ToekomstBouw heeft de woning bouwkundig klaar gemaakt voor verwarming zonder gas. Zij hebben ook de nieuwe installatie verzorgd.

En nu gaan Eveline en Marvin Scheffer hier wonen. We zijn heel benieuwd hoe het wooncomfort zal zijn en hoe de verwarming zonder gas bevalt. Eveline en Marvin houden ons hiervan op de hoogte. Hier kunnen wij van leren voor onze andere woningen.

Op 15 december kregen Eveline en Marvin de sleutel van hun woning uit handen van Richard Hoedjes (Woonstichting Langedijk) en Ed Floris (ToekomstBouw).
Wij wensen hen veel woonplezier!