Keukens en sanitair

U wilt uw woning het liefst zo veel mogelijk naar uw eigen smaak inrichten. Wilt u uw keuken aanpassen of de badkamer laten vernieuwen? Woonstichting Langedijk vernieuwt keukens, badkamers en toiletruimtes alleen nog op verzoek van de huurder. Hieronder leest u hoe dit werkt.

Een nieuwe keuken

Wij vervangen keukens niet meer standaard op basis van de leeftijd van de keuken. Maar wat als uw keuken meer dan 16 jaar oud is? En u denkt dat die aan vervanging toe is? Dan neemt u contact op met één van onze opzichters. U kunt hen bereiken op telefoonnummer 0226 - 33 14 74 of via e-mail reparatie@woonstichtinglangedijk.nl.

U kunt ook zelf een nieuwe keuken (laten) plaatsen. De kosten zijn dan geheel voor uw eigen rekening en u ontvangt geen vergoeding van ons.

De badkamer en het toilet vernieuwen

Woonstichting Langedijk vernieuwt badkamers en toiletruimtes als dit technisch noodzakelijk is. Wij vervangen de badkamer en toiletruimte altijd tegelijk. Vervanging van badkamer en toiletruimte gebeurt op verzoek van de bewoner en op basis van de standaard uitvoering. U kunt kiezen uit verschillende kleuren tegels. Als het mogelijk is in uw woning en badkamer kunt u voor € 2,= huurverhoging per maand een tweede toilet laten plaatsen. Wij plaatsen dan standaard een verhoogd toilet.

Neem contact op met onze opzichters voor meer informatie over de mogelijkheden voor uw keuken of badkamer en toilet.

Woningaanpassingen voor senioren

Heeft u aanpassingen in uw woning nodig om langer zelfstandig te blijven wonen? Kunt u dit niet zelf? Neemt u dan contact op met Wonen Plus Welzijn voor het thuisabonnement.