Succesvolle buurtdagen

Lees meer over de succesvolle buurtdagen van Woonstichting Langedijk in april en juni

Wat is een buurtdag?
Een wijkdag betekent dat Woonstichting Langedijk met een aantal medewerkers bij u in de buurt langs komt. Het doel is om te horen wat er goed gaat en wat er minder goed gaat in de buurt. Soms is het onderwerp de tuin en is er ook een hovenier aanwezig. Die helpt dan een handje met het weghalen van onkruid in stegen en achterpaden. Ook kunt u dan uw grote tuinafval kwijt. Soms staat er een container zodat u groter afval meteen op kunt ruimen.
Het doel is vooral om de buurten samen leefbaar te houden.

In april waren we aanwezig in Noord-Scharwoude en eind juni in Oudkarspel.
Op beide dagen hebben we bewoners gesproken over verschillende onderwerpen. Het is ook voor de medewerkers van Woonstichting Langedijk prettig en nuttig om op deze manier bewoners te ontmoeten.
In het najaar gaan we weer op pad in een andere buurt.

Wilt u dat we ook in uw buurt langskomen? Laat het ons weten via telefoonnummer 0226 - 33 14 70 of e-mail woondiensten@woonstichtinglangedijk.nl.