Aangepaste Coronamaatregelen

Hier leest u welke maatregelen wij nemen voor uw en onze veiligheid

Natuurlijk nemen ook wij preventieve maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen maar we staan nog steeds voor u klaar.

Dankzij wat aanpassingen in onze service zijn we zo veel als mogelijk bereikbaar voor u.

Opening kantoor
Voor het bezoeken van ons kantoor vragen we u om een afspraak te maken.
Telefonisch kunt u ons gewoon tijdens openingstijden bereiken op 0226 - 331 470.

Reparatieverzoeken

• Natuurlijk kunt u nog steeds een reparatieverzoek doen bij ons, graag zelfs. Het houdt de aannemers aan het werk en voorkomt dat we straks een heleboel reparatieverzoeken tegelijk te verwerken hebben.
  • De monteur draagt een mondkapje bij aankomst, u bepaalt zelf of u ook een mondkapje wilt dragen.
  • Voor de veiligheid van iedereen vraagt de monteur u, voordat hij langskomt, telefonisch of u of één van uw gezinsleden of mensen in uw omgeving klachten (hoesten, koorts, verkoudheid) heeft. Is dat zo? Dan maken we een nieuwe afspraak voor over minimaal 3 weken.
  • Blijkt er toch iemand met verkoudheidsklachten in de woning te zijn als de vakman langskomt? Dan vertrekt hij weer en maken we een afspraak voor een later moment.

Opzeggen van uw woning of nieuwe woning?
U kunt natuurlijk nog steeds uw woning opzeggen of een nieuwe woning betrekken. Het proces verloopt nu wel iets anders. Maar dat leggen we u graag uit als dit voor u aan de orde is.

Betalen
Het kan zijn dat u moeite heeft met het betalen van de huur. Wacht dan vooral niet te lang en neem contact met ons op. We proberen dan samen een oplossing te vinden.

Voorkom overlast
Door het coronavirus zitten we allemaal veel meer en vaker thuis. Hierdoor kan het zijn dat u meer overlast van buren of omwonenden ervaart. Als u overlast heeft, probeert u dan eerst in gesprek te gaan met uw buren. Wellicht komt u er samen uit. Lukt dat echt niet, neemt u dan contact met ons op, dan kunnen we samen kijken wat de oplossing is. Houdt u ook rekening met uw buren?

Tot slot
Het is voor iedereen een zeer bijzondere situatie. Wij doen er alles aan om het contact met ons en onze onderhoudsbedrijven zo goed mogelijk te organiseren. Woonstichting Langedijk volgt hierin het advies van het RIVM.

Corona eenvoudig uitgelegd

Corona Helpdesk voor statushouders: telefoonnummer 085 580 88 00 (maandag - vrijdag van 14 tot 16 uur)